Juni 2012 ♥

Hade bal den 6 Juni 2012, en dag jag sent kommer glömma! Hade grymt kul den kvällen :D 
Dagen efter var det skolavslutning, hemskt gråt och tårtkalas! Har nog aldrig sett lärarna så ledsna och uppgivna, man kan lugnt säga att vi var bästa årgången ;) 
 
Åkte till Tyskland med konfan, ett av de bästa sommarminnena faktiskt! Hände så mycket kul där och även mycket mindre roliga grejer men det är något jag kommer minnas länge! Älskar konfalägret vi hade. En vecka fylld med minnen man alltid kommer bära med sig
När jag kommit hem möttes jag av glada föräldrar och Justin Biebers då nysläppta album "Believe" 
 
Fyllde år några dagar senare och den dagen spenderades på stressvecka med konfirmation men blev hämtad av pappa den regniga dagen och åkte till mig där jag och tjejerna åt middag och hade det jättetrevligt :) 
Dagen efter luffade vi iväg till stockholm och hade en jättetrevlig dag, även om vädret var riktigt trist och grått :P 
Dimitra köpte ett jättegulligt skal till Bibi när vi var i stockholm och även jag inhandlade fyra skal till iPhonen jag inte fått än xd 
 
Den 28 juni fick jag min efterlängtade iPhone 4S, dock dampade jag ett bra tag innan jag förstod mig på den men det löste sig tillslut ^^ 
 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!