Juli 2012 ♥

Denna månad började för mig med Konfirmation, var en jättetrevlig dag fylld med glädje :D Fick presenter, dunkade Popular i Linn's mammas bil och hade allmänt kul ! 
 
Restan av Juli i princip, spenerades i Norberg med familjen Mattsson och annat härligt folk ^^
Träffade Kevin, Emma osv. och bara hade allmänt kul :) Fick dock inga biljetter till Justin vilket förstörde en hel del </3  Åkte till Västerås för första gången, fotade en massa med folket och badade med kläderena på ;)
Men kul var iaf juli månad, även om det inte finns mycket att berätta 
alla iPhone-människor är så jävla sociala ;) 
 
Kommentarer
Postat av: Ronja

Hilojsan! inte för att störa eller att vara jobbig, men om du känner för det så kanske du kan läsa min fanfiction blogg om Justin? kram på dig! :D <3

2012-12-26 @ 23:51:00
URL: http://simpleaswords.blogg.se

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!