It's not where you from, it's where you're at

Att dans kan göra ett sånt intryck på livet, funderar på om jag ska återuppta streeten i höst samtidigt som jag fortsätter med det orientaliska och även börjar på de indiska "Bollywood" 
Dans och musik är en stor del av mitt liv, ett sätt för mig att koppla bort omvärlden och bara vara mig själv. Som igår när jag tog tillfället i akt medan föräldrarna var och handlade och dansade loss till olika tracks på mobilen. Kopplade in hörlurarna, släckte den stora lampan, slöt ögonen och lät musiken föra min kropp, låta mina steg komma fram. Slutade med salsa, street, balett och orientaliskt i en härlig mix. 
Fick ut all min energi och gjorde mig mycket gladare (och hungrigare,haha) slutade dock när lampan tändes mitt i salsan och mina föräldrar stod vid dörren med världens leenden på läpparna :) 
Att jag inte bara gör mig själv glad utan även andra får mig att brinna mer för det jag gör, glädjer folk med både min musik och när jag dansar :) 






 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!