Im not impossible

Har du haft pojkvän/flickvän 2012? - Nja.. Inte riktigt... 
Har du hånglat med någon 2012? - Yep 
Har du kramat någon 2012? - Massvis
Har du hatat någon 2012? - Du anar inte
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2012? - Mh <3  
Är du kär nu? - Kind of
I vem? - En söt en ;) 
Kan du vissla? - Ni vet när man ska blåsa på maten så den svalnar? Visslar alltid, går inte annars xD  
Har du en dildo? - Näj 
Äger du mer än 5 par string? - Yep
Äger du mer än 10 par string? - Yep  
Äger du mer än 15 par string? - Tror jag snart har mer än 15 :P  
Äger du en mascara? - Nehe? Ibland alltså... 
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - Nej... 
Är du en fjortis? - VAR*
Är du emo? - VAR*
Är du brat? - Jag är RYSS! 
Gillar du vältränade tjejer/killar? - Ja, speciellt om killen dansar ;) Nej men utseendet är bara ett plus, går efter insidan 
Gillar du nörd-tjejer/killar som pluggar? - Ingen "typisk" nörd... Bara den sköter sitt i skolan och inte drar ner mig ;)  
Gillar du tjejer? - Som vän :)  
Är du bisexuell? - Nej
Har du över 10 bhar? - Hahahaahah man kan tro att jag äger en underklädesaffär när man öppnar min låda så ja... 
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - yep, men oftast 1-2 år äldre
Kan du köra skoter? - Vågade aldrig testa haha... Men moppe och bil funkar finfint även om jag inte äger ett enda körkortt :)
Kan du leka apa? - Jag behöver inte leka, jag är en  
Är du brunett? - Yep i grund och botten ;) 
Är du blond? - Räknas blekta toppar? xD  
Har du haft svart hår/har du just nu? - Har haft ^^ 
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - Yeah... testade nyss ^^

HELT SERIÖST 
Vad har du på dig för underkläder - Ett par svarta trosor xD 
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? - 19/20 skulle jag tro.. Han borde vara 19.. 
Har du sugit av någon? - -
Har du runkat av någon? - - 
Vet du vad oral/anal sex är? - Nej du vet... Jag föddes under 1700-talet och tycker sådant är skam. 

SENASTE 
Vem fick du sms av senast? - Bella (typ 4 timmar sen)  
Vem skickade du sms till senast? - Kevin 
Vem ringde dig senast? - Daddy
Vem hånglade du med senast ? - dendär killen ;) 
Vem pussade du senast? - Min brorsson :3 
Vem kramade du senast? - Jocke boi ^^ 
Vad drack du senast? - Äppeljuice/7Up blandat :D 
När däckade du sist? - igår natt 
Är du allergisk mot någoting? - Massor... 
Är du sexmonster? - Haha nej? 
Pinsamma frågor för dig nu? - Varför skulle de? 

Namn: Elizaveta  
Smeknamn: Ello, Lisa, Ryssen.
Födelseplats: BB Uppsala
Ögonfärg: gråblågröna
Höger- eller vänsterhänt: Vänster 
Stjärntecken: Kräfta
Skor som du bar idag: Bar mina skateskor 
Rädsla: The biggest fear = clowner  
Målsättning: Klara mig på själva ben 
När somnade du: Inte somnat än  
Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola
McDonalds, Max eller Frasse: FRASSE :D Nej men MAX av de som finns i Uppsala ;) 
Singel- eller dubbeldejt: Singel, fast dubbeldejter är gulliga :3  
Adidas eller Nike: Inget men om jag måste så är det lugnt Adidas skor man älskar ^^
Choklad eller vanilj: Chocklad! 
Svär du: Om jag gör haha xD  
Sjunger du: När jag känner för't 
Duschar du varje dag: Badar* 
Röker du: Gjorde
Tror du att du någonsin varit kär: Behöver inte tro... Vet 
Gillar du skolan: Nja... Älskar folket men inte själva "skolan" (pluggandet och shit)
Tror du på dig själv: Oftast 
Blir du åksjuk: Ibland
Tycker du att du är hälsosam: Haha det som är hälsosamt för mig är kanske inte det för dig ;) 
Gillar du åska: När man är på sitt rum, sitter på golvet och myser med någon man gillar och bara tittar på JA men annars NEJ! 
Spelar du något instrument: Piano, Gitarr

Har du under den senaste månaden.. 
Druckit alkohol: Ytterst lite  
Gått på dejt: neh 
Shoppat: Alltså har ju köpt grejer till folk ja ...
Ätit en hel ask müsli: Usch... 
Ätit sushi: Smakat men fan heller att jag äter det igen 
Stått på scen: Ah ;) 
Blivit dumpad: Nä 
Skejtat: Går ju inte! 
Färgat håret: Nope bara planerat  
Stulit något: Nope

Har du någonsin.. 
Däckat eller varit jättefull: Däckat JA varit överdrivet full NEJ 
Blivit upptäckt under "akten": Nope 
Blivit kallad hora: Ja massvis gånger  

I framtiden.. 
Hur gammal vill du vara när du gifter dig: Vene.. Runt 25 ? 
Namn på barn: Tjej = Valentina Nikita Sophia Kille= David Jacob Alexandrey
Ditt drömbröllop: Behövs några A4... 
Vad vill du bli när du blir vuxen: framgångsrik. 
Antal människor du skulle ge ditt liv för: 7
Antal CD skivor du äger: för MÅNGA ! 
Antal piercings: för tillfället 1 men ska bli minst två till 
Antal tatueringar: ska bli 5 
Antal gånger har du varit med i tidningen: Haha varje födelsedag och sen en massa andra också
Antal saker du ångrar: Många. 

Brukar du.. 
Titta dej själv i spegeln? Varje dag, morgon som kväll... 
Gnälla: Om jag är trött ja..
Skrika: Kan du ge ett fan på att jag gör om du irriterar mig 
Sova: Nej du vet... är vampyr o_0
Ha ångest: Prestationsångest 
Skada dej själv med flit: Inte lika ofta längre 
Vilja dö: Ja men vet att det inte lönar sig  
Drömma mardrömmar: Yea om jag gör  
Drömma sexdrömmar: Haha ja xD 
Ta droger: Nä. 
Försöka vara annorlunda: Behöver inte försöka.
Klä dig i svart: Yep 
Gå till kyrkan: Ja.. får sinnesfrid.. sker dock inte så ofta 
Gå i skolan:  Behöver pengar du vet ;) Får ju hela 5 kr/timmen för det ;) 
Röka: 2-3 bloss väldigt sällan
Ljuga: tro mig, du kommer aldrig märka om jag ljuger om du inte känner mig riktigt bra... Inte ens mamma märker när jag ljuger (a)
Hata folk: Jah. 
Lita på folk: Bara 2 jag litar på 

När.. 
Åt du senast: Ett tag senast 
Läste du en bok senaste: idag 
Köpte du något senast: Banana skids, Cola, Delicatoboll 
Svor du senast: Kanske 2 minuter sedan 
Sjöng du senast: för någon timme sedan 
Klagade du senast: igår
Är det sommarlov: i juni ^^

Vem.. 
Saknar du: ett par- tre styckna
Vill du döda: No names...
Rörde dej sist: Mamma 
Vill du slå: PÅVEL :D 
Vill du kittla: Hahahahaha måste fortfarande ge igen på Kevin ! 
Vill du prata med: Dedär människorna 
Skrek du till sist: Fader min 
Vill du vara som: Hon som spelar i Step up 2 
Sårade dej senast: Ni vet.. Min fästmö  :'(  (JK)
Vill du bli galet full med: Massor, på alla möjliga 18-års dagar :D  

Har du.. 
För många vänner: Tillräckligt  
Förföljesemani: Ofta som fan 
Tvångstankar: Yes 
Någon annan psykisk sjukdom: Schizofreni (även om det bara är jag som tror det..) 
Skadat någon: Åhja
Färgat håret: Yes några gånger 
Brutit några ben: ena Revbenet
Gjort bort dig rejält: ALLTID :D  
Bra självförtroende: Man kan fakea ett självförtroende ^^ dock inte självkänslan :) 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!