Har trotts allt två <3

Har två bästa vänner trotts allt, skriver om Dimitra för jag träffat henne mer "live" eller vad man ska säga <3 

1. Vad heter hon? Dimitra Margarehta ***********

2. Hur gammal är hon? 15

3. När träffades ni sist? I söndags

4. Vad har hon för hårfärg? Rött 

5. Brukar hon färga håret? Ah blonder och hela köret jätteofta :O 

6. Vilka färger har hon haft?  Halvrosa/halvblått, blont, mörkbrunt, rött med rosa/blå sidecut 

7.Vad har hon för parfym? 


8. Vad brukar hon använda för smink? Foundation, Mascara, Kajal,Flytande Eyeliner 

9. Vad är erat första minne? Hm... När hon skulle hjälpa mig, Alicia och Linn att fota till skolans projekt ♥

10. Har ni många minnen ihop? Minnen skapas varje dag som går ♥

11. Vart bor hon? Vänge

12. Har ni varit utomlands tillsammans? JAA! TYSKALAND ♥

13. Är du avundsjuk på henne? Hela tiden ! ♥

14. Har hon några syskon? Japp, två systrar :)♥

15. När träffades ni? Förra hösten ♥

16. Hur träffades ni? Genom en vän 

17. Vad går hon i för sporter? DANS! 

18. Vad kan hon göra på helgerna? Be with me, äta middagar med familjen ♥

19. Göra efter skolan? Lite allt möjligt ♥

20. Har ni kramats? Ja ♥

21. Har ni pussats? Japp!

22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? ALLTID 

23. Har Hon fräknar? Nej

24. Har ni kollat på film någon gång? Ja :3 

25. Har ni bråkat någon gång? Nej,bara på låtsas

26. Har ni sovit i samma säng? Ja många gånger ♥

27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Ja! 

28. Har du sett henne gråta? Japp ♥

29. Vad gjorde du då? Tröstade henne

30. Har du sett henne vara riktigt arg? Ja haha <3 

31. Har hon sett dig gråta? Ja!

32. Vad ska ni göra i sommar? Något vi aldrig glömmer 

33. Har hon svikit dig någon gång? ALDRIG! ♥

34. Har ni pratat i telefon någon gång? Pratar i telefon jämt och ständigt 

35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Inte klara mig inte en dag till 

36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Only time will show <3 

37. Älskar du henne? Forever and always <3 

38. Vad är det bästa med henne? ALLT!

39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Inget! 

40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? Utan att tänka ♥

41. Hur ser hennes klädstil ut? Unik ♥

42. Vad är hennes favorit mat? Ingen aning, vet bara att hon är besatt av kyckling och tzatsiki (hon är grek haha)

43. Hur ofta träffas ni varje vecka? Minst en gång <3 

44. Vad är hennes favoritlåt? Little Things 

45. Vad äter hon helst på en myskväll? Godis

46. Vad heter hennes föräldrar? Bibi och Georgios

47. Går ni på samma skola? Förhoppningsvis nästa höst <3 

48. Känner du dig hemma hos henne? Ja

49. Har ni någon "gemensam låt"? Justin Bieber - Boyfriend 

50. Sist men inte minst: Lägg upp en bild på er tillsamans

 

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!