Even know your heart is frowning

Hej alla människor! 
Jag sitter just nu i badet, har minst sagt suttit här sen jag vaknade. Känner mig så jävla kraftlös... Menmen :) 
Ska strax ta mig upp och äta frukost eller något. Är utsvulten ! 
Rollat med Bella sen jag vaknat, börjat skriva på en novell och lite annat creepy shit ;) 
Makes no sense med människor som låtsas bry sig men jag skriver ändå hehe :D 
Det börjar mörkna lite lätt utomhus och jag har precis vaknat ordentligt.. Alltså att jag inte är trött längre :P 
Satt uppe allt för länge igår och skrev sammanfattningar, året lider fanimig mot sitt slut ! :O 
6 dagar kvar till Bella, om jag längtar? 
102 till Lana Del Rey och 116 till Justiiiiin :D <3 Alltså fatta vad bra april 2013 kommer bli? ^^
Bloggar mer senare, måste verkligen upp ur badet nu <3 Love ya all <3
 
 
En nygammal bild på mig i min gamla hårfärg.. Måste visa upp mitt nya hår snart ju ;D 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!