^^

Jag har insett att det aldrig blir perfekt

Jag lyssnar på Justin Bieber och massa annat 

Jag pratar jämt och ständigt

Jag tycker om att stirra tomt och leka schizofren

Jag avskyr när folk inte kan stå för det dom säger

Min bästa vän  är Bella och Dimitra

Min ex bästa vän heter -

Kärlek är underbart <3 
När jag borstar tänderna är jag tvungen att börja prata 
När jag lagar mat är det bara jag som äter, mamma och pappa lagar annart 
Jag tänder på Gröna ögon, magrutor
Det sexigaste yrket är - Oj... ähm... Dansare? 
Det är charmigt när killar visar vad de känner
Jag är rädd för clowner, spindlar och andra kryp
Den värsta känslan är att förlora något man kämpat för i vad som känns evigt.
Den bästa känslan är att kyssa honom <3 
Jag är bäst på att vandra kring ett jävla ord och få en hel jävla story = Ordbajsa
Jag är sämst på att hålla händerna i styr (a)
Om jag va ett djur skulle jag vara en apa
Om jag va en insekt skulle jag vara äcklig som stryk
Om jag vore ett redskap skulle jag vara en jävla radio! 
Jag kommer alltid att undra när världen egentligen går under ! 
Det finaste som finns är kärlek.
I sommar ska jag leva alla dagar som om dom vore mina sista ! 

Senast jag grät var utan anledning 
Jag kan låssas och fakea men bara få får veta sanningen
Jag kan inte säga att jag aldrig vart kär
När jag tänker på livet ser jag det som en konstig jävla skapelse.
När jag bakar så blir det oftast gott
Min mobiltelefon är på laddning
När jag vaknar på morgonen kollar jag om någon ligger bredvid mig och messar bella 
Innan jag går och lägger mig önskar jag godnatt till folk som betyder :) 
Just nu tänker jag på att jag kanske ska lägga mig 
Bebisar är GULLIGA!!!! 
Idag har jag väckt gamla minnen till liv 
Inatt ska jag sova.. alltså nu :3 

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!

Vinn ett presentkort på Zodezo i dagens lucka i julkalendern :D
http://adaras.se/category/julkalender-2012.html

2012-12-10 @ 03:38:27
URL: http://adaras.se

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!