Låste bloggen...

Låste bloggen förra veckan för att designa (Linn skulle) men jag tror inte riktigt hon har tid just nu så låste upp medan så jag kan blogga lite ;) Saknar ju fan att skriva lite random stuffs ^^ 
Sitter just nu på sängen med min nya skoldator (Inte världsbästa utseendet) men ändå, en sjukt bra dator med intelcore i5 processor och 300 gb minne ;) Inbyggd webcam också vilket är ett stort + för mig som bloggare ^^ 
Jag har börjat rensa min gamla dator för att sedan ge den till min mor, men tror inte jag är klar med den förns i slutet av denhär veckan.. :) 
Idag har min dag vart bra, började 10 och slutade 12 i skolan, satt kvar med några klasskamrater och gjorde matteläxan sen blev jag upphämtad av mamma och pappa och vi taggade IKEA, fick med mig lite olika grejer bla. tavelpennor, mörkläggningsgardin, sen taggade vi Rusta där jag köpte USA påslakanset, KIT-KAT och slutligen CIty gross där jag köpte vanilla coke, rees och smashers (?) Hehe... Och eftersom jag blev klar med matteläxan idag så börjar jag inte förns 12:30 imorgon, har svenska sen hål 13:45-14:35 sen tyska till 16 C: Jag blir glad av de, TACKAR MATTELÄRAREN ! 
Juste anmälde mig äntligen till min magdans kurs idag ^^ Kommer dansa magdans med isis vingar på måndagskvällar :D Är riktigt taggad, det börjar redan nästa måndag ;D 
Hehe... vad mer ska jag säga? JOO att jag förmodligen någon dag snart kommer videoblogga om jag orkar ;) Så håll utkik :D 
PUSS och Godnatt ...<3 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!