Mars 2015

Mars började med leverans av studentmössor (jag var som ett barn på julafton) och alla förbredelser inför studenten var i full fart, ta mig tillbaka! Det var sååå värt allt slit, kommer nog för alltid minnas känslan när vi fick veta att klockan var 13:37 och sprang ut på trappan vid Botaniska och alla började sjunga, jag började storböla istället... 
 
I samma veva skulle hela gymnasiearbetet börja skrivas ihop, jag hade en slags hat-kärlek till det, då jag älskade ämnet jag skrev om men att få ihop det efter en formalia? Nej tack. 
 
I det stora hela låg mitt fokus helt på skolan och studenten i Mars, kan även avslöja att största delen av våren såg så ut,  visst skedde saker lite då och då men prio var skolan, och det är jag glad för nu i efterhand, känns så skönt att kunna säga att jag inte har ett enda F (IG) och dessutom läser den utbildning jag vill. 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!