That I would be so lost without you

Har världens huvudvärk så jag ska försöker skriva snabbt så jag får lägga mig och sova! Mår inte speciellt bra så skippar tyskan och åker till första lektionen på skolan istället. Jag failade stort i förra inlägget! Jag har Engelska och inte Historia! Historia har jag på onsdagar! Så det blir Engelska och Gränssnittdesign imorgon! Hoppas på att jag mår bättre imorgon, just nu dunkar mitt huvud till musiken! Jag vet att jag egentligen inte ens borde lyssna på musik när jag har ont i huvudet men jag slappnar av när jag lyssnar så jag har heldre ont i huvudet än spänner hela kroppen!
 
Hoppas ni har en trevlig dag imorgon och jag får se hur mycket jag bloggar imorgon! :)
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!