So we gon’ dance until we drop

 
Hello ! 
Jag har precis duschat och sitter i vardagsrummet och kollar på tv med mamma medan Alicia sitter och syr på klänningen. Kan fortfarande inte bestämma mig för vilken "överdel" jag vill ha så det är ju det som strular just nu, den måste ju bli klar innan vi kan fortsätta ._.  Dock verkar det ändå arta sig trots allt. 
 
Imorgon bitti så blir det att ringa Dimitra när jag vaknat och försöka väcka henne. Sedan blir det att ta sig upp och jogga eller träna på något vis. Kände mig otroligt bra idag efter att jag hade tränat med Dimitra. Så jag ska verkligen se till att göra det ordentligt! 
 
Har precis laddat ner musik till mobilen, eller musik och musik, två låtar. En från Den store Gatsby  och en som heter Baby Baby. Ska typ dra och lägga mig nu, fläta håret och bara rolla med folk! Sen får vi se vad morgondagen bjuder på helt enkelt ! 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!