Alltså jag och mina jävla listor ._.

SENASTE 
1. Kompisen du träffade: Klassen, annars Linn :3 
2. Personen du pratade I telefon med: Mamma. 
3. Du fick SMS av: Bella  <3 
4. Du kramade: Öh....

IDAG 
5. Kläder: Jeans, mössa, linne, tröja
6. Bättre än igår: Humöret

IMORGON 
7. Är det: Torsdag. 
8. Planer: Inga 
9. Något tråkigt som händer imorgon: Hela morgondagen är tråkig :c


FAVORIT 
10. Nummer:  13. 
11. Färg: Rosa. 
12. Årstid: Sommar. 
13. Saknar du någon?: Ja. 
14. Humör för tillfället?: Trött 

FRÅGOR OCH SVAR 
15. Det första du gjorde I morse?: Smsa. 
16. Vad åt du sist?: Middagen igår
17. Vad irriterar du dig på?: Långa avstånd. 
18. Tror du på distansförållanden?: Nja,
19. Vem tänker du på just nu?: Dimitra <3 
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Kanske. 
21. Vart reste du sist?: Utomlands? Tyskland, inom sverige? Stockholm & Norberg 
22. Vad gjorde du igår kväll?: Jag skypa med Bella
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Alla säger olika.
24. Ler du ofta?: FÖR ofta
25. Välj en, kärlek, skönhet, kreativitet?: Kärlek. 
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Såklart. 
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min?
28. Vilken färg har din tröja?: grisrosa. 

SORG 
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ja. 
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja. 
31. Gråter du när du skadar dig?: Alltså skadar mig inte med mening längre, men ja. 

GLÄDJE 
32. Är du en glad person?: Som fan, eller mer hyper. 
33. Vad gör dig glad?: Nobody Knows ;) 
34. Önskar du att du var lyckligare?: Ibland, ibland inte.  
35. Är lycka överskattat?: Nej
36. Kan musik göra dig glad?: ALLTID. 

KÄRLEK 
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Ja :) 
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Ja (: 
39. Har du en flick/pojkvän?: Nej 
40. Är du nöjd med det?: Nja.. En människa att gosa med skulle inte skada ;3 
41. Är du kär?: Nja..

HAT 
42. Vem hatar du verkligen?: No names den vet vem den är. 
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Haha hade en burnbook
44. Är du en mobbare?: Nope.
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Ja. 
46. Har du blivit sviken någon gång?: Ja. 

SKOLAN 
47. Gillar du skolan?: Älskar min klass <3 
48. Favoritämne?: Webbutveckling/Gränssnittsdesign
49. Värsta ämne : Historia och Samhälle
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Mja..

 

Kommentarer
Postat av: Tuuli

Hej super fin blogg du har!
Var har du hittat bakgrunden är helt kär i den!
snälla säg :) <3

Svar: Hej! Tack, bakgrunden har jag gjort själv, eller hittade en bild på google och redigerade färgerna :) Googla på aztec pattern så lär du hitta liknande :) Kram <3
Elizaveta Komarova

2012-11-21 @ 15:33:54
URL: http://tuuliz.blogg.se

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!