Monday

Hej bloggen! 
 
Idag är det måndag och en väldigt fin sådan. Det är sol och lite blåst så det blir inte sådär fasligt varmt att sitta ute. Jag har precis ätit 3 knäckemackor och druckit en islatte och satt mig ute på bakgården. Tyson springer fritt i trädgården och jag ska strax sätta igång med att läsa de sista 15 sidorna inför min hemtenamen. När jag läst färdigt ska jag sätta igång med hemtentan i religionspsykologi, spännande! 
 
Senare idag ska jag försöka planera maten inför de kommande fyra veckorna, då det är jag som är matansvarig i familjen de nästkommande månaderna! Sen ska jag framkalla lite bilder och planera present till vår 2-årsdag och skriva en önskelista titll när jag fyller 20 år. 
 
Funderar dock på att cykla till mamma innan jag börjar plugga ordentligt. Så får det nog bli! Vi hörs sen! 
Måste bara dela med mig av mina supersomriga naglar som jag gjorde i lördags hos bästa Johanna! 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!