Three things.

3 saker jag ser fram emot
→ Julafton (Vill verkligen ha jul!) 
→ 2016! För jag fyller 20, för jag kanske äntligen kan ta körkort, för att massor av annat !
→ Den dagen jag gifter mig och får barn.

3 saker jag gillar
→ Te (alla möjliga sorter) 
→ Att ha helg! (får sova och göra saker hela dagarna i vilken ordning jag vill) 
→ Att ha oordning i min ordning. 

3 saker jag inte gillar
→ När saker inte går som planerat (har ett stort kontrollbehov) 
→ Långa skoldagar, det blir en enda röra i skallen. 
→ Inte ha det städat hemma.

3 saker jag vill
→ Få börja med en sak som jag planerar just nu. 
→ Åka på konfirmandlägret i sommar (Tyskland) 
→ Ta körkort! 

3 saker jag kan
→ Att prata om allt mellan himmel och jord
→ Spela piano 
→ Baka och laga mat! 

3 saker jag inte kan
→ Säga nej till människor i min omgivning, det är otroligt svårt.. 
→ Sjunga. 
→ Se bort ifrån mitt kontrollbehov. 

3 saker jag pratar om ofta
→ Massor av konstigt 
→ Framtiden 
→ Skolan

3 saker jag blir lugn av
→ Att skapa rutiner 
→ Ha en städad lägenhet
→ När jag har superkoll. 

3 saker jag blir stressad av
→ Plugga in texter, lära mig och förstå dem samt svara på frågor om dessa texter. 
→ Att inte hänga med i olika sammanhang. 
→ Att inte ha köpt alla julklappar än och vissa presenter (pappa fyller nästa vecka och jag har inte köpt något..) 

3 saker jag ska göra i helgen
→ Kika på en hemlig sak kanske, men det är ej säkert. 
→ Pula i photoshop på en sak 
→ Plugga bibel.  

3 saker jag gjort den senaste veckan

→ Varit på marknad
→ Ätit kanelbullar (det var ju kanelbullens dag igår...) 
→ Sålt min skoldator! 

 

 

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!