Så länge sedan.

Hej! 
Det här med att blogga en gång i veckan känns ju inte sådär jätteoptimalt men jag har fullt upp med tenta, seminarier, älsklingens 20-årskalas och vardagen helt enkelt. Men snart lugnar sig "stormen" och då kommer jag göra allt i min makt för att återta bloggandet! 
 
I skrivande stund sitter jag och bloggar, lunchar och planerar under min lilla studiepaus. Det är otroligt viktigt att ta pauser under tiden man pluggar har jag fått lära mig och det stämmer nog. Men det känns lite halvt som halvt att tentan är imorgon och jag väljer att ägna just dagen innan till studier. Hallå?! Vad är det för fel på mig?? Jag borde ägnat HELA helgen till studier (varit hemma sen onsdags) men nej, jag är omöjlig på det planet. 
 
I veckan har jag tenta som ovan nämnt, en frisörtid inbokad och en 20-årsdag att fira, med restaurang på torsdagen när han fyller tillsammans med C och L och sedan på söndag med släktkalas. Inför släktkalaset är jag rätt så lugn (NOT) då allt i princip är inhandlat och det som saknas är egentligen prydligheten i vår lilla lägenhet. Men det tror jag vi hinner ordna då vi har en vecka på oss. På fredag är jag ledig igen och då tänkte jag att jag kan baka tårtbottnarna så att det bara är att dekorera på söndagsmorgonen och så kan jag ju faktiskt duka upp allt också! 
 
Hur som haver ska jag försöka kika förbi lite titt som tätt men kan inte garantera förens i november (VILKET ÄR SKITSNART!) 
 
Vi hörs! 
Denna tavla hänger som motivation där jag sitter och pluggar! Älskar den! 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!