December 2014

Sista månaden, som även den är över om bara ett par dagar, det här året har för mig gått extremt fort och det är nästan ofattbart att det nya året är runt hörnet, men nu, sammanfattning nr 12: 
 
Började månaden med sammanfattningar på bloggen och att faktiskt gå i skolan (no shit?), mycket kretsade runt skolan och pojkvännens lägenhet första veckan för att få det klart. Firade även ett halvår med den som får mitt hjärta att slå ett extra slag, fast det firandet blev ju mest att chilla i lägenheten och fixa o dona :) 
 
Musikhjälpen hölls i Uppsala och jag som annars älskar sådana evenemang drog mig bara ut till stängningen där man fick höra Timbaktu live och ah, det var väl kul! Samma kväll fast lite tidigare (tror jag) bakade vi pepparkakor vilket jag tyckte var underhållande till max för jag inte brukar göra det annars :) 
 
Åkte till Stockholm med KU för ännu en terminsavslutning! Det var otroligt mycket att gå runt men det gick väl helt ok, först en timme att fördriva inne på Gallerian (Hollister = handla) där jag köpte en gryyyyymt snygg BH (intresseklubben antecknar hoppas jag ? ) och sedan så begav vi oss till en kyrka som jag inte minns namnet på där vi firade en liten privat mässa i sakrestian och efter det vart det Mongolisk BBQ på Djingis Khan vilket jag tycker är världens bästa mongoliska (även om jag fick fel mat en gång)
 
Sista julavslutningen i skolan var även och min klass vann pris i Spökboll 2014 på luciakuppen så vi tog emot pokalen och lyssnade på rektorn och blablabla, sen var sista avslutningen (som är en "vanlig" avslutning) över. Sen helt plötsligt gick det jäääääkligt fort och så var julen runt hörnet, dan före doppardan åkte jag till Västerås med C och fick även mina julklappar av honom, en biljett till Nickelback (AAAAAAAAHHHHHHH) och droppkorkar samt barhanduk, gjorde mig lycklig i själen och på julafton fick jag kläder, böcker, bäddset, mobilskal, VS neccesärer och BEATS BY DR.DRE SPECIAL EDITION GOLD! JAG SKREK AV LYCKA ! sen fick jag även en liten, sen fick jag även GG boxen av älsklingen. 
 
Dagen innan jul så firade jag och hjärtat 200 dagar (ja vi firar sånt också) och jag fick en jättefin ring från Blondinbellas smyckeskollektion och även rosor. 
 
Och nu med bara ett par dagar kvar på detta år och månad vill jag säga att jag är mycket väl nöjd med alla val gjorda i år, även om vissa varit svårare än andra! Ut med det gamla och in med det nya så håller jag tummarna för att 2015 kommer att kick ass! 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!