Dan före doppardan

Ja... Ehm.. Precis satt oss på bussen hem, blev en väldigt snabb runda då det va smockfullt överallt så köpte bara det jag visste att jag skulle ha och sket i julklappar.. Heh.. ^^
Nej men ska köpa julklappar åt folket under mellandagarna, vi ryssar firar ändå jul 7 januari så ;)
Ska börja skriva lista på filmer, musik och saker som ska fixas innan jag drar till Bella... Sen funderar jag på att baka något idag också, det är trotts allt fjärde advent och dan före doppardan ;)
Vi lär höras senare, puss <3

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!