1:a advent

Hej alla läsare :3
Hoppas ni har en mysig första advent! Jag själv fotade idag med Dimitra och åkte sedan ner på stan och köpte ringar :) sedan blev det att träffa en kompis med Dimitra och upp till slottsbacken där årets lucia kröntes och sedan var det årliga advents fyrverkeriet där och de va jättefint <3
Dimitra lär skicka filmerna till mig och då kanske jag lägger upp de här, mobilen var ju tvungen att dö mitt i allt. :p
Ska fortsätta messa med min pojk och min fästmö nu, vi hörs <3

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!