Onsdag

Hej bloggen! 
 
Har min rast mellan nästsista föreläsningarna nu (2x40 minuter med 10 minuters paus) sen har vi rast 14:30 till 15:00 och sen slutar vi 15:40. Vi har just nu föreläsning om kyrkan i moderniteten och det är så rörigt så jag vet inte vad jag ska ta mig till, men det är bara att hänga på, för jag tror att det släpper efter denna termin, jag tror att allt bara blir "bra" sen. Annars då? Jag gick och la mig strax innan 19:00 igår och somnade strax innan 21:00 så jag har ju sovit ut inatt och det var otroligt skönt så jag känner att jag kommer orka med hela dagen idag, så skön känsla när jag kommer vara uppe 05-21:30. Vi ska till Vänge ikväll till kyrkan så det är därför det blir så sent, men jag ser verkligen fram emot det då vi ska planera konfirmationsåret och sätta upp lite nya regler. 
 
Jag har hållt igång sockret ordentligt idag (3 muffins för 23 kronor på ICA, okej?!) så vi får se hur bra det kommer gå ikväll till att somna, funkar det inte så sitter jag uppe och pluggar, eller så tar jag och lägger mig och åker till skolan tidigare (går 10-11:30) imorgon för att vi har seminarie så då kan jag förbereda mig till det. Däremot kanske jag kan bli klar med uppgiften på tåget idag och det skulle vara det bästa så slipper jag stressa imorgon och kan dessutom lägga allt fokus på bibeln, så jag satsar på det idag (även om det förmodligen kommer vara smockat på tåget).
 
Nu ska jag koncentrera mig på föreläsningen och nedan får ni bild från tidigare idag. 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!