Packar

Hej bloggisen <3 
 
Imorgon åker jag norrut med min pojkvän och hund, vilket gör att jag egentligen borde packa och förbereda då en hel del ska med upp. Men det är lite speciellt när man inte har orken att packa och får med sig lite allt möjligt, nödvändigt och onödvändigt. Och då undrar ni vad jag menar med "speciellt"? Jo, nämligen att det blir som en liten överraskning när man väl är framme vid resemålet. Jag är en sån person som har ständigt kontrollbehov och har allt planerat från A till O, men de senaste två resorna har jag verkligen bara tagit och packat kvällen innan jag åker, utan att själv veta varför. 
 
Men men.. Jag fyllde 19 år för 3 dagar sedan och jag fick något jag önskat mig otroligt länge i present, nämligen en MacBook Air 13", jag har ju min Pro 13" men jag ville ha en dator som är enklare och lättare att ha i väskan. Utöver det fick jag massvis med pengar, eller tja.. Några tusen, och det skadar ju aldrig? ;) 
 
I alla fall så är det ungefär det ^ som jag gjort och all annan tid har jag i princip sovit bort då jag har en otrolig smärta i ryggen som vägrar att försvinna. Dock så gör även denna smärta att jag får göra det jag älskar, vilket faktiskt, tro det eller ej, att sova. Säga vad man vill, men jag bör nog återgå till mitt packande för att faktiskt komma iväg imorgon! Puss
En smått favorit från när vi var på Gotland.
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!