Frågor och svar

Vem var den sista du träffade? Pojkvännen <3 
Hur lång är du? 173 cm
Vem pratade du senast med i telefon? Bästis 
Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Nås via messenger" till bästis. 
Vad är dagens planer? Dagens planer var körskola, sen blev det massor av kvalitétstid med bästis och pojkvän 
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms always
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? De är skilda
Vilken är din favoritplats? Hemma? Sängen eller badkaret, annars NY 
Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast  endast underkläder och om det är kallt fullt påklädd
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar dator
Hur många landskap har du bott i? Uppland, alltså 1 
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor ute, strumpor inne
Är du social? Nja, alltså jag gick ju på ITG.. 
Vilken är din favoritglass? Rom/russin & Pistage
Tycker du om Kinamat? All time favorite! 
Tycker du om kaffe? med mjölk. 
Tycker du om att mysa? Haha jodå 
Känner du någon med samma födelsedag som din? Min pojkväns mormor och min farfar om jag inte minns fel. 
Kan du några andra språk än svenska? Ryska, engelska och lite tyska 
Har du någonsin åkt ambulans? Ohja
Vad spenderar du helst pengar på? Små prylar och mat. 
Välj ett ärr på din kropp? Dem som jag fick i höst på magen  (4 små) 
Vart togs din profilbild för din blogg? Innan en kompis födelsedag hemma :) 
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala körkort, resa och aktier 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!