Whats up?

Hej bloggen ! 
 
Jag som är sämst på att blogga har fått en boost, så nu är jag peppad på allt som har med livet att göra. Jag tycker inte att det känns som om jag gör något om dagarna men min pojkvän frågar alltid varför jag inte bloggar om sakerna jag faktiskt gör då det är rätt mycket vi gör egentligen men jag suckar typ alltid och säger att "äsch det är väl inget att blogga om?" Men tydligen så är det något att blogga om enligt honom så nu ska jag börja försöka blogga mer om min vardag. Men jag tycker det blir för tråkigt om jag inte blir bättre på att ta bilder. Men anyways... 
 
Ang. rubriken så tänkte jag faktiskt testa just balsammetoden, då jag läst gott om det och jag har halv-tröttnat på att mitt hår knappt växer. Så jag har inhandlat två balsam, ett som ska vara mitt "tvättbalsam" och det andra blir min inpackning. Jag tänkte skriva ett helt inlägg om Balsammetoden och vad jag tycker samt vad jag använt mig av för produkter! 
 
Just nu sitter jag och leker lite i photoshop och samtidigt lyssnar jag på en P1 dokumentär som ekot sände under 2013, dokumentären heter "Den fastspända flickan" och handlar om en tjej som slussats mellan olika behandlingshem och sedan även prostituerat sig. Det är väldigt intressant, så tycker att alla kan ta sig 52 minuter och lyssna :) 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!