Lovely

Hej alla bloggläsare! 

Att kliva upp efter 4 timmars sömn är inte det enklaste, men upp kom jag och även iväg till min husläkare. I nuläget är jag påväg hemåt med pappa som taxi, körkortet dröjer för min del men just nu tycker jag bara att det är skönt. Det finns liksom inte tid just nu i min lilla värld. 

Under helgen som varit har jag hunnit med att sitta hundvakt åt en väldigt vacker Charlie och vi har även roddat om i lägenheten. Det där med lägenheten förresten, vi har ju roddat om hit och dit, flyttat runt, placerat om och förändrat ett bra tag nu och jag börjar äntligen känna att jag är nöjd, inte fullständigt men nästan. 

Sedan har vi båda börjat gå lite i valp tankar då vår lilla T mår så mycket bättre av att ha någon att leka med och jag tror dessutom att han lär sig en hel del från en ny hund. Men även om dem tankarna finns hos oss så blir det ingen ny valp på ett tag, kanske till nästa sommar men det får vi se, beror helt på när vi känner att vi hittat rätt kull på blocket. Jag är ju sugen på en toy/dvärg i rött eller aprikost medan M hellre vill ha en svart hund, så jakten på en ny hund har väl smått börjat men det får gärna dröja innan vi känner att vi är redo och har tid. 

Vi hörs :) 


Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!