When a new year begins

Well hello there 2015! 
Äntligen har jag tid att blogga, och äntligen har jag inget särskilt att berätta, eller nja, nyårsafton var kul, spenderades först hemma, sen vid Slottet vid 12-slaget och sen inne på Etage. Vid 3 gick jag och mina två grabbar till McDonalds, köpte mat och gick till Svartbäcken. Kom till Svartbäcken vid 4 och somnade vid 6 och well, har sen den natten typ bara ätit och sovit, inte haft ork till annat helt enkelt. 
 
Sen har jag kommit på lite sjuka grejer, som att jag ska börja på en utmaning om 2 dagar då det är 150 dagar kvar till Studenten och att jag ska planera massa shiet, och att jag ska börja ordna min ekonomi. Allt kommer såklart skrivas om på bloggen men inte än ;) 
 
Nu ska jag, hur som haver, laga mat och fixa lite då vi har vår första middagsbjudning ikväll, wish me luck ! :* 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!