Tankar

Hej bloggisen! :)<3
Jag ska kliva upp om drygt 6 timmar men istället för att sova ligger jag och lyssnar på musik och tänker, vad jag tänker är oklart för mig själv, så många olika tankar hit och dit. Ena sekunden tänker jag på studenten, nästa sekund på mina mål, läxor och saker jag bara måste göra. Jag har även börjat fundera på en bucket-list som jag ska skriva ihop innan slutet på denna månad, alltså innan 23:59 på lördag denna vecka. Den behöver absolut inte vara helt klar och ristad i sten men det är ett mål. 

Imorgon (läs: idag) så sker inte så jävla mycket men en sak är säker och det är att jag kommer vara nästintill död när jag vaknar på grund av brist på sömn men ibland behöver jag ligga uppe och tänka som nu, det ger så mycket till mig även om det resulterar i trötthet. Jag har även skrivit till en person jag inte vågat skriva till på flera månader idag, vilket är otroligt skönt även lite pirrigt och samtidigt är jag rädd att inte få svar men håller tummarna. 

Är i alla fall på god väg att somna så ska bara fylla i min kalender och sen sussa, skriver förmodligen imorgon/idag igen, men tills dess får ni kika på 90's jag från idag/igår ;) 


Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!