Slarver

Godmorgon! 
Idag är första dagen på hundra år som jag ska delta på mattelektionen och well, är inte alls pepp på det och har dessutom med största sannolikhet tappat bort min mattebok.. Duktig jag är :) nej men seriöst nu, idag är det skola och även onsdag och torsdag. På fredag ska jag på en begravning och på eftermiddagen ska jag till Rådmansö på läger med konfahruppen, dock åker vi dit med bil, jag & M + hans lillasyster för att inte stressa från begravningen. Hela helgen spenderas på lägret och sen är det fortsättning på en ond cirkel. Ska Btw boka risk 2 idag tror jag, beror på om jag får bekräftelse på risk 1 först som jag bokade igår. Sen så ska jag äntligen ta tag i min vikt, det funkar inte längre, jag och siffran på vågen kommer inte överens. 

Jag har blivit så slarvig med att blogga på tal om något annat liksom, men det har mycket att göra med att jag prioriterar lite annorlunda, dock så ska jag prioritera helt annorlunda från och med idag så att jag faktiskt får saker gjort. 

Men skitsamma, skriver väl nån gång snart igen, sakna mig inte för mycket ;)


Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!