Derivata och körkort

En snabbis update! 
Jag klarade både risk 1 och risk 2, det jag har kvar nu är att lära mig parkera och köra två lektioner med trafikskola, sen är jag redo körningsmässigt. Planen är att under helgen (fre-sön) göra alla läxor och lägga krut på teorin hela nästa vecka, ett kapitel för varje dag och göra småprov på datorn. Slutet på mars är planen sen får vi se. 
 
Just nu sitter jag och tentar av matte 3C kapitel 2-3, inte världens lättaste skit må jag säga då jag gjort 3 tal på 2 timmar. Men ska vara klart imorgon så sitta hela natten om det behövs. Har bokat av min läkartid pga detta så jag verkligen blir klar, prioriteringar kallas det även om läkaren verkligen är viktig. Ska dit på måndag istället då saker inte står rätt till och behöver lösas så jag inte blir sjukare och får värre värden. 
 
Nu vet ni att jag åtminnstone lever och har saker att göra, och för er tvåor som ska börja trean på gymnasiet i höst, om ni verkligen inte har ett megabehov av matte 3C så är det inget jag rekomenderar även om man är grym på matte i övrigt, derivata ÄR INTE LÄTT! 
 
Vi hörs babes :* 
 Chokladen och teet är förövrigt slut sen typ 1 timme tillbaka så nu är det vatten. 
Kommentarer
Postat av: Joanna- Journalist och föreläsare med Autism

Lycka till tog mitt körkort i oktober. värt allt slit när man har det i handen

2015-03-05 @ 19:01:39
URL: http://domkallarmighannes.com

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!