Juli 2015

Första veckan i juli spenderades uppe i Norrbotten men sedan var vi tyvärr tvugna att åka ner till U:a för att jag och  M skulle jobba. Så då var det dels dags att känna hur det blev att bo ihop och även ta hand om en fyrbent helt på egen hand. I juli fick jag även världens beslutsångest för att jag kom in på THS men var inställd på UU så då visste inte jag om jag skulle acceptera eller neka min plats. Som vi alla vet tackade jag ja och går på THS nu men det kanske ändras till våren med lite tur. 
 
Sen gjorde jag om massvis i lägenheten för att jag fick krupp så då blev det att sy och leta och greja, men snyggt blev det. (Kommer ett inlägg om lägenheten separat) 
 
Jag fann min kärlek till alkoholfria viner (SÅÅÅÅ GOTT) och så vart jag sugen på grillkorv en kväll så det blev en kombo, vin och korv. Vi satte oss på mina svärföräldrars altan och drack vin i solnedgången samtidigt som musiken spelade och korven låg på grillen. 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!