Jag är redo.

Godmorgon min fantastiska blogg! 

Idag är dagen med stort D, jag börjar högskolan! Det känns både kul och läskigt, läskigt för att jag är helt själv där och känner ingen på plats och kul för exakt samma anledning. Det känns så coolt men ändå så annorlunda att jag istället för att ta bussen mot ITG sitter på en pendel mot Stockholm, att jag inte kommer kliva in i klassrummet och ha fem grabbar som hälsar mig välkommen och som jag känner mig trygg med. 

Men samtidigt så var ju det likadant när jag började gymnasiet, fram till att A klev in i klassrummet för då kändes det åt helvete, jag ogillade honom sedan ett tag tillbaka och nu skulle han gå i min klass? Så jag kände faktiskt en person i klassen på ITG sen start, men vi avskydde varandra. 

Hur som helst, det är bara att sitta o lyssna på musik och eventuellt läsa lite (tog med "Elsas mode" som jag har läst 1 gång tidigare) så jag kan ta mig an de andra två böckerna i samma serie. Och känner jag inte för att läsa så kan jag alltid skriva i kalendern och massa sånt. 

Vi hörs nog mot kvällen då jag sitter på pendeln hem, om inte hoppas jag att alla som börjat skolan den senaste veckan haft en bra start. 

Kram 


Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!