Everything starts from something

Hej bloggen <3 

Jag vet att jag varit usel med att blogga hela förra veckan, men jag har haft mina tankar över allt annat förutom bloggen. Det blev i torsdags klart o vart jag kommer studera i höst och jag kan glatt meddela att jag ska läsa Teologi med inriktning präst i Svenska Kyrkan på Teologiska högskolan i Stockholm. Och sen den nyheten så har jag i princip varit besatt av att shoppa kurslitteratur, jag har rotat igenom vartenda hemsida där böckerna jag behöver säljs, nya och begagnade och har nästan hittat all böcker utom 3-4 st. vilket jag tycker är otroligt skönt. Sen har även helgen bjudit på meck av pojkvännens Saab 90, den är klar snart och jag är mer exalterad än vad jag borde vara. I lördags var vi även hos C och firade hans 25-årsdag i förväg (han fyller egentligen idag GRATTIS C!) med god mat, gott sällskap och pokerspelande! Jag har äntligen börjat fatta grejen, men hur som helst, på kvällen när vi åkte in mot stan för att lämna C & C på stan så gick M's buss sönder, alltså mitt i stan i en kurva med uppförsbacke. Det var bara att kliva ut för mig och CC och putta på 3,5 ton men det gick bra, vi blev bogserade hem av M's mappa och ah, det är vad lördagen var i stora drag och i söndags så småmecka vi med Saaben och åkte på biltema. På kvällen var jag iväg till jobbet en sista gång innan jag lämnade över nycklarna igår. Igår var även kg och mamma på stan en sväng o bara njöt av solen och varandras sällskap, fick med mig 2 överdelar hem samt en korthållare i plåt, men den funderar jag på att lämna tillbaka. Och ah, jag har väl inte så mycket inplanerat i veckan heller, om 25 minuter ska jag fixa fransarna och på söndag ska naglarna fixas, sen vet jag faktiskt inte, kanske ska ut i garaget o slipa på huven för att kunna lacka den men that's it. 

Vad är era planer i veckan? Något roligt? Droppa en kommentar så har jag lite att läsa. 
Mina föräldrar och jag igår. 
Dagens frukost: Vanilla/Caramel te och jordgubbar med sötad kondenserad  mjölk, såååå gott! 
Kommentarer
Postat av: Amanda

Gooood frukost :D

2015-08-13 @ 08:25:25
URL: http://xhappiness.blogg.se

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!