Ny design och lite annat

Jag bara räknar och räknar dagar! Det är inte alls långt kvar till studenten och Universitetsansökan är inskickad sen två veckor tillbaka. Däremot är det sjukt många uppgifter i skolan som ska lämnas in och nationella nu på tisdag i svenska som ska fixas. Att det istället för månader nu räknas dagar tills studenten får allt att kännas så jäkla overkligt, att jag snart får stå på helt egna ben i tomma intet och hitta en väg i livet. 
 
Jag är så sjukt peppad på att börja blogga som vanligt igen så att jag till och med ändrat lite i designen (även om grunden fortfarande är densamma) Är sjukt nöjd över färgerna och bakgrunden och det får duga tills vidare. Ska kliva upp om lite mer än fem timmar och göra lite saker, men jag som fick världens lust att ändra i designen kunde inte låta bli att få det gjort direkt och well, då blir det väl nätter som denna, väldigt sena och dryga. 
 
Jag kommer att fortsätta ha bloggen bortprioriterad men med tanke på att det blir allt färre och färre grejer som jag har kvar att göra så stiger bloggens prio högre och högre! Dessutom har jag brorsans systemis tills vidare och kan nog fota lite även om jag är sämst på att arbeta med Nikons kameror. Ska nog försöka dra ut M på lite fotoäventyr nästa helg bara för att jag kan. 
 
Funderar även om jag ska börja videoblogga lite mer seriöst och köra tags, challenges, ootds osv. men då får det vänta tills jag köpt mig en systemare som kan filma, har ingen lust att köra camvids eller med nån gamal kamera. Hoppas jag kan få ihop det till en kamera, annars fyller jag ju år snart så kanske kommer kunna övertala alla i familjen att slänga ihop några slantar i var (räknat på att dem behöver lägga ut 1000 kr/ per vuxen person) så jag lär ju inte få något. 
 
Hur som haver måste jag stänga ner nu, även om jag har massor av berätta, så vi hörs när vi hörs babes, sakna mig inte för mycket! 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!