Fifty-three

Hey bloggen! 
 
Andra inlägget på typ ett dygn, hur sjukt? Men jag har ju faktiskt tid att blogga även om jag inte tror det. Anlände nyligen till skolan och käkade lite mat och nu har vi medieproduktion där jag utvecklar en hemsida för redovisningen av mitt gymnasiearbete, slagit två flugor i en smäll så att jag slipper göra tusen olika grejer. Med tanke på att jag precis upptäckte att jag är helnöjd med sidan jag gjort så ska jag bara skriva de sista raderna på min sammanfattning på gymnasiearbetet och så är jag helt klar med massor av grejer som bara ligger. 
 
Imorgon är det nationella i svenska och på torsdag ska jag ha skrivit 2 sidor på ett engelska/psykologi arbetet, sen vet jag faktiskt inte riktigt vad jag har kvar i skolan, mer än de nationella proven. Får väl ta mig tiden att prata med alla lärare och typ göra helt onödiga saker. 
 
Sen inväntar jag en ny studentmössa då den som jag fick inte alls var bra gjord, ska få min nya mössa inom två veckor då det är valborg om drygt 3 veckor och det är ju en ganska stor grej för mig med mösspåtagningen och allt. Jag är ju världens traditonsmänniska. 
 
Nu ska jag i alla fall bli klar med skiten i skolan och drömma om min kropp för ett år sedan,  så hörs vi senare ! :) 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!