Texten hinner bara halvvägs

Hej bloggisen! :)
Känner att det börjar bli dags att även komma tillbaka till bloggen. Behövde min recovery time på Gotland och efter det också. I onsdags var första heldagen jag gick i skolan, är helt utmattad dag ut och dag in. Igår var hjärnan halvt avstängd medan jag var i skolan så jag hägde inte med alls men idag var det lite bättre, hade muntliga nationella i Engelska imorse, nöjd är jag men jag kunde verkligen gjort bättre! Sen var det svenska som stod på schemat där jag läste massor, dels Skamfläck av Caroline Engvall och dels urdrag ur texter jag skulle analysera. Helt klar blev jag inte men har helgen på mig! Sen på engelskan skulle vi också läsa, valde The Curious Case of Benjamin Button, och guess what? Läste ut den på 40 minuter och låg o sov resten av lektionen. Idrotten blev rätt knas då vi bara var 8 pers som var fett opepp så jag drog tidigare! Åkte en sväng till Thuns och hade det gött, köpte godis. 
 
Nu sitter jag med musik, dundrande huvudvärk vilket tyder på att det kommer regna mer eller bli åskväder, och ska strax möta mamma, pappa och några gäster. Dessutom kommer min äldsta brorsson Mischa hit, så vi får se vad vi hittar på! Imorgon ska jag även fixa nya naglar så då blir bloggen lite mer off! 
 
Vi hörs ! 
 
 
Latest instagrams. 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!