Sunday funday or... nah?

Och så var söndagen här. Jag ska spendera så mycket tid jag bara kan på balkongen samtidigt som jag ligger o gör några sista skoluppgifter som jag planerar på att lämna in innan Frankrike på onsdag. Senare ska jag även försöka packa eller åtminstone skriva ihop en lista på allt jag ska ha med mig! Som ni kanske förstått så kommer bloggen stå ganska tom onsdag o framåt men vi lär ha många foton och berättelser att dela med er efter vår resa så det är bara att hålla ut :) Nu ska jag hur som helst fortsätta plugga och vi hörs någon gång <3
Credit to We♡IT 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!