Göteborg

Det här inlägget skulle egentligen komma upp i fredags men när jag skulle skriva det så kom Aron och där har jag spenderat resten av fredan hela lördag och tills 10 imorse innan jag åkte hem och var på konfaträff. Imorgon är det en ny vecka som är full med mer nationella men här kommer lite bilder från när jag var i göteborg.
 
Vi kom fram till göteborg runt 12 på eftermiddan och då åkte vi till skolan där tjejerna skulle bo på och sen åkte mamma och jag till vårt hotell och vid 2 begav vi oss till Liseberg. Det var jättekul och vi var där till klockan 9 på kvällen. Somnade så fort mitt huvud nuddade kudden och sov till 9 på morgonen.
 
 
Dom 2 dagarna efter var den stora anledningen till varför vi åkte till Göteborg, Göterborgs cupen. Tjejerna förlorade tråkigt nog alla sina matcher men spelade riktigt riktigt bra. Här tappade jag också rösten då jag skrek så mycket på liseberg och på matcherna. Sista kvällen så hade vi en jättefin utsikt från hotellrummet med en jättefin solnedgång.
 
Det sista vi gjorde innan vi åkte hem var att besöka universeum, det var jättekul att få gå runt blander djuren och sen bland alla andra saker man kunde göra där. Det var verkligen en upplevelse och var jättekul. Sista dagen var det också bästa vädret på hela helgen, blåste knappt nåt alls och solen sken och värmde så det var riktigt skönt. Vi hoppade på tåget hem runt 3 och var hemma runt 9 och somnade lika snabbt som jag gjorde första natten i göteborg. Jag hade det jättetrevligt i Göteborg men det var riktigt skönt att komma hem.
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!