Bloggingen suger

Som ni kanske har märkt så suger verkligen bloggnigen just nu, Ello har ju redan skrivit varför hon inte bloggar och det är väl nästan samma anledning jag har! Sitter och stressar inför alla nationella vi har haft och nu på fredag är det dax för sista nationella och det är i matte.
 
Alla andra nationella har gått helt okej och på måndag börjar sista hela veckan innan sommarlovet för veckan efter går vi bara till måndag och tisdag och en på onsdag så sitter jag och Ello på ett plan till schweiz för att sen åka buss 2 timmar för att åka in i Frankrike och till Taize och när vi kommer hem därifrån så är det 4 dagar som gäller i skolan för att sen få sommarlov. Tror jag har gråtit typ 4 gånger bara den här veckan för jag har panik över att jag redan har gått 1 år i gymnasiet. Mitt första år är slut.
 
Nu har jag bara 2 år kvar och min syster tar studenten den 11:e och på det har hon sökt till försvasmakten och om hon kommer in där så kommer hon vara borta i 3 månader och jag vet inte om jag är redo för att hon ska lämna mig här. Hon har alltid varit äldst, det är alltid hon som har varit vaken långt in på natten med mig och nu ska hon bara försvinna.
 
Jag kan ärligt säga att jag är livrädd för framtiden. Jag är rädd för att som kommer att hända och jag är verkligen inte redo att göra alla beslut som kommer komma en efter en.
 
På det har jag också fått en spricka i armbågen så går runt med en mitella och måste ha den i 3 veckor och har haft den i 1 vecka imorgon och det betyder att jag får ta av den samma dag som jag kommer hem från Frankrike.
 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!