500 km

Hej bloggen! <3 
Nästan hela andra dagen på Gotland har passerat och jag mår som jag mår alltså.. Igår var en väldigt skön Valborg även om jag saknade mina fina extremt mycket. Vi hade en "vanlig" konfadag fylld med lekar och typ lektioner, sedan var vi även ute och gick 4 km då vi gick till närmsta ICA (2 km dit o 2 tillbaka) och efter middagen tog vi bilen till något ställe en halvtimme bort nära vattnet där vi tittade på kasen. Det var så himla mysigt att bara få stå där och vara, jag kände mig lycklig. 
 
Imorse gick jag upp omkring 7 och tog på mig springkläderna och drog ut, ringde min älskade bästa vän, jag mår inte så bra utan henne när jag vet att hon är typ 500 km bort. Känns så tomt utan henne, jag har liksom det jobbigt utan henne även fast jag har underbara personer omkring mig så är det konstigt utan D. <3 Så idag har jag lidit av extrem hemlängtan och haft gråten i halsen hela tiden men inte lyckats få ut en enda tår och nu ligger jag och pratar med min krambjörn Jack, saknar honom D: Ligger i min säng och småbloggar och nu ska vi ha andakt <3 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!