Quite a mess right now

Saker händer, hela tiden. Bloggen lider, MEN jag har en ny designidé och den är godkänd av min kompanjon. Den dagen vi släpper designen är även den dagen jag lovar att blogga aningen bättre, för den dagen mina vänner kommer jag ha löst alla problem och bekymmer. Tills dess sysselsätter jag mig med skolan, vänner, familj och lite roligare grejer än skolan, övningskörning. Somsagt, jag lever och det är det viktigaste, och vad livet bjuder på är en annan femma! 
 
Ha det bra läsare, vi hörs <3 
 
Detta är vad jag gör annars, jag lever i min säng så fort jag har tid över. 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!