Kommer ju ta studenten om bara några månader känns det som!

Dom sensaste 3 inläggen har Ello nu skrivit. Har verkligen tappat all min lust att blogga, finns inget att blogga om. Jag går i skolan, kommer hem eller är min kompisar eller pojkvännen. Det är så varje dag, händer inget roligt. Vädret är inte roligt. Jag är inte lycklig. Då blir det ganska långa blogg pauser!
 
Men snart kommer allt det vända då det bara är nån månad kvar tills först valborg, sen göteborg, sen frankrike och sen så tar min storasyter studenten och då är sommaren i full gång och jag har gått ut 1:an! Kan ni fatta det. Det känns som vi började för nån månad sedan och nu har jag bara 2 månader kvar på 1:an, fattar ni hur snabbt det går?
Kommer ju ta studenten om bara några månader känns det som!
 
Men jag har fullt upp med att plugga dom kommande veckorna så jag får se hur mycket jag bloggar, annars hoppas jag ni haft skit bra dagar.
 
I helgen ska jag bara ta det lugnt och först idag om nån timme åker jag hem till min kille till deras nya hus och sover över där för första gången, var där första gången igår men ara i 4 timmar så det ska bli kul att sova över idag, sen åker han med mig hem på lördag och sover här tills söndag, så det blir en hel helg med min älskling! Sen på tisdag har vi också varit tillsammans 4 månader, så fort det går! Haha!
 
Men hoppas ni verkligen får en bra helg och att ni mår bra nu när sommaren närmar sig med stormsteg! :)
 
 
p.s FICK TILLBAKA MIN MOBIL IGÅR! (LYCKLIGASTETJEJEN97 typ)
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!