Imorgon är det en ny vecka och det är också sista hela veckan i mars!

Nu är det bara några timmar kvar på helgen, måste duscha, fixa mitt hår och sova. Igår blev jag klar med min fördjupnings uppgift som är deadline imorgon så det är riktigt skönt!
 
Hela helgen har varit riktigt skönt och jag trivs så sjukt jävla bra med min pojkvän skämtar inte. Från fredag till lördag sov jag ju som sagt hos hans mamma i deras nya hus och det är så sjukt fint och underbart och det var så mysigt.
 
På kvällen så åt vi tacos med hans mamma och hans bröder, sen kollade vi på film och bara hade det jättemysigt innan vi somnade. Vi låg och pratade till 5 på morgonen och jag vaknade vid 10 och var klar vaken och blev så utråkad när Aron låg och sov så jag väckte honom. Jag väckte honom genom att hoppa på honom, hoppa i sängen, slita av honom täcket, kittlade honom under föttern. Var verkligen en pain in the ass men det var så roligt för han var så trött så han var ju inte helt vaken och då hade han inte full styka så jag kunde sitta över honom och hålla fast honom medans jag kittlade honom utan att han kunde göra nåt.
 
Efter 2 timmar vaknade han tillslut och då gick vi ner och åt taco rester och gjorde våfflor. Sen gick vi och kollade på film tills mamma och Kiki kom och hämtade oss och då blev det innebandy match. Dom vann matchen med 3-4 och nu är det bara DM och sen göterborg cupen innan säsongen är slut.
 
När vi kom hit så var klockan runt 6 och Aron var påväg att somna. Men vi åt lite sen satt vi oss och pluggade och sen kollade vi på tv till klockan var halv 12 innan vi gick och la oss och Aron somnade på en gång, min lilla bebis. Imorse vaknade vi vid 10 och då låg vi i sängen och pratade och höll på med mobilerna innan vi klev upp och åt frukost, sen gick vi och la oss igen innan vi vaknade och spelade sällskapsspel med familjen och sen åkte till mormor och morfar och åt tacos igen, haha!
 
När vi kom hem har vi spelat heartstone och kollat på tv och nu ska min älskling snart åka hem! Så tråkigt men life is a bitch lixom. Imorgon är det en ny vecka och det är också sista hela veckan i mars! Herregud vad det går snabbt!
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Afrodite Edreflo

vad söta ni är, åhhh"

Svar: Tack så mycket! :)<3
Elizaveta Komarova

2014-03-24 @ 00:18:40
URL: http://affys.se

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!