Friday <3

Jag har ju inte sååå jäkla mycket att skriva egentligen, av ren vana loggar jag in på bloggen, kollar läget och sen loggar ut. Men nu mina vänner, nu har jag bestämt mig att jag ska ta tag i bloggen på ett annat sätt! Det händer mycket vid sidan av, massa saker i skolan, planerna om Göteborg och Frankrike och sommaren smids för fullt, jag sitter som ordförande i Studentkommittén och ska t.ex. idag, trotts att jag är sjuk sitta i möte med en representatör av ett mössföretag! Det är så spännande då jag gjort det en gång tidigare och vet vad jag ska ställa för frågor på ett ungefär! Kommer ha mina vänner med mig, Madde och Wasef, så jag hoppas helt klart att det går bra! 
 
Egentligen är det sjukt hur fort tiden går, att jag sitter som ordförande är nog inte heller en slump för det var jag som ba "FAN NU SKA VI INTE VARA SÄMRE ÄN ALLA ANDRA SKOLOR!" så ja, det är mycket att ta tag i och en stor roll att hålla men jag har ju inget val, skämtåsido. 
 
Strax ska jag röra mig mot skolan och ba va, jag är som jag nämnt tidigare sjuk, så jag är ju sjukanmäld så jag vilken sekund som helst kan dra hem, men tills dess ska jag få tillbaka ett svenskaprov, tjata på Bubi för att få veta hur de gick på matteprovet och sen sitta i möte :) FUNNY FRIDAY <3  
 
Sen har jag börjat fundera på småändrngar i designen men det tar jag nog tag i när jag har tid, det är inte riktigt prio 1 just nu ;) 
 
OCH JUSTJA, JASON VAR BÄÄÄÄÄST! MER OM DET SEN! 
Så jävla lycklig på denna bild, helt sjukt! Trött, med feber, men lycklig. 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!