Dagar, massor av dagar

Idag kom jag fram till en slutsats. Eller flera faktiskt.. För det första tar jag studenten om 446 dagar, jag fyller 18 om 96 dagar, åker till Gotland om 40 dagar och till Frankrike om . För det andra, har jag precis kommit på att jag inte kommer komma in på mitt universitetsprogram för det är skyhöga antagningspoäng, så nu fan har jag två alternativ; tänka om eller tänka rätt, alltså, välja något annat eller plugga. Jag föredrar att plugga, plugga tills jag dör. Så jag kommer försöka ta tag i det + körkortet. Senast 30 september vill jag ha mitt körkort, tycker det bara passar att få det då så det ska jag satsa på! 
 
Nu ska jag hur som helst kolla på Gossip Girl, platta håret och sedan locka det, och därefter sussa, för imorgon är en låååång skoldag <3 Kikar in här när jag känner för! 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!