Taylor Momsen, what a pretty reckless

(Bilder från WeHeartIt, collage av mig)
Shit vad hon är vacker! Nu kommer ju många tycka si och så om min åsikt men go ahead! Jag har tyckt att hon är snygg länge, faktiskt så länge som jag lyssnat på hennes musik vilket snart är två år! Hennes stil, sättet hon "don't gives a fuck about  the society" det är liksom supermega AWESOME! Jag skulle på riktigt vilja vara hon, i alla fall till utseende! Fatta vad grym hon är egentligen? Hon kör sitt egna race och är ju grym på att sjunga! Jag önskar att hon och hennes band The pretty reckless kommer till Sverige, för då ni, då ska jag se till att stå längst fram och fangirla! Om jag var bi/lesbisk skulle jag vara hennes number one och hon min, end of story. Och ja jag vet att hon spelar Jenny Humphrey i Gossip Girl men jag har faktiskt inte gett serien en chans än, men det kanske jag borde? Så länge jag funderar på den frågan får ni njuta av Taylors utseende. Här under kan ni även lyssna på alla deras låtar jag har i en lista på spotify, enjoy ;) Kommentera gärna vilken/vilka låtar ni tycker är bra och varför, kul att jämnföra min åsikt med andras! 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!