Middagfrukost och The Key

Åhh idag har varit en fantastiskt bra dag för min del! Började morgonen med att beställa hem The Key så borde få den i slutet av veckan. Sedan var jag i skolan och det var en kort dag + god mat = me like! Efter skolan blev det raka vägen till Friskis där jag bokstavligen dödade mina armar. Har sån jäkla träningsvärk i ben och mage från igår så nu är det bara att vänta på morgondagen. Har haft träningsvärk i skulderbladen ett bra tag denna kväll men det är bara skönt. Efter gymmet åkte jag till ryskan där vi kollade på film i 2 timmar, inte världens roligaste men det är bättre än att sitta och skriva massor! Efter ryskan blev det en sväng till ICA, hämta ut ett paket och även köpa tulpaner till mammisen som kommer hem imorgon bitti från Bollnäs där hon vart sen måndags. 
 
Imorgon är det onsdag vilket innebär dels inget smink, inget gym och mjukiskläder och sedan även KU så det blir en riktigt nice dag! Så vi får helt enkelt se vart morgondagen bär och även höras då ! 
 
Eftersom jag knappt orkar fota med något än mobilen och inte orkar föra över dessa, tar jag mina bilder från instagram, här på min middag som mer ser ut som en frukost ^^ #thatshowIroll
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!