It's going down!

Dem senaste två inläggen har jag suttit och skrivit på toaletten. Varför? För att det är där jag hittar tid tydligen, har liksom inte alls så mycket tid annars. Idag har varit en riktigt skön dag med skola och sedan gym. Innan skolan åkte även jag och min far till XXL sportbutik och köpte en väska till mig som blir mer praktisk att ha i skolan nu när jag även gymmar! Sååååå skönt! Väskan är enkel svart av märket adidas, två stora ytterfack och ett mindre innuti väskan, får liksom plats med ALLT! 
 
Efter gymmet kom jag hem och lagade pyttipanna med ägg till mig själv, åt det, gjorde ryskaläxan och ska strax packa väskan, åker hemifrån klockan 9 och är inte hemma igen förns 8 på kvällen! Så drygt det kan vara ibland men sånt är ju livet, inte mer med det. Har redan ordnat smoothie som jag kan ta som mat efter gymmet, ska dra med bananer också som jag kan äta efteråt, blir så himla hungrig ju! Sen har jag ryska 17-19 och med min koncentration kan vi säga att dem lektionerna blir lite speciella men jag har i alla fall börjat hänga med så ! 
 
Nu ska jag gå till mitt rum, packa och sova ! 
Så jävla badass jag är alltså.. eller nåt.. 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!