If you ready come and get me, I'm for free

Godmorgon! Även fast det kanske inte är världens tidigaste morgon men jag sitter i alla fall på bussen. Dock är jag inte påväg till skolan då den börjar imorgon utan jag ska till en typish läkare eller ja.. Sjukgymnast är hon väl så läkare är o ta i. Men det har i alla fall med min sjukdom att göra. Jag brukar ha uppföljning där vartannat år så det är ju mycket som ska uppdateras :) 

Sen när jag är klar där ska jag nog bara åka hem och försöka hålla mig vaken och istället lägga mig tidigt så jag är något levande imorgon, kan ju vara en bra idé  ;) nu ska jag byta buss och fortsätta lyssna på musik så hörs vi senare. 
~E


 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!