Första Januari

Hej alla bloggläsare, jag tror ganska många mår som dom förkännar idag, jag är en av dom kan jag säga. Har bara legat i min säng hela dan med huvudvärk och jag har SÅ trött!
 
Men dagen igår var underbar, tog massa bilder som jag ska gå igenom sen kommer jag lägga upp dom här på bloggen. Juste vad tycker ni om den nya designen? Vi kämpade i 7 timmar med den och då hade vi ingen tanke om hur den skulle se ut, det blev ju ganska bra i slutendan eller hur?
 
Hoppas verkligen ni hade ett underbart nyår firande!
 
Ni får två bilder jag tog igår när vi sköt fyverkerier!
 
 
Kommentarer
Postat av: MATILDA

fina bilder =)

2014-01-02 @ 18:18:37
URL: http://matildays.forme.se

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!