FIKAAAAAA

Och så var det där med att blogga... Jag vet inte varför men har tappat alla lust att blogga.. kanske är det för det alltid är samma sak hela tiden, inget nytt händer lixon.
 
Man går till skolan, är i skolan, gymmar/åker hem/åker till nån kompis eller nåt sånt så det blir lite samma sak hela tiden lixom...
 
Men idag ska jag faktiskt åka och fika med mina kompisar från KS, eller jag 3 av dom! Det blir jag, Maggi, Amanda och Livia. Det blir väl att mest snacka om vad som hänt sen vi senast träffades, det var i Augusti/September så det ska bli kul att se dom igen och få höra vad som har hänt!!
 
Det har ju hänt gansa mycket för mig också så det ska bli kul att få säga det till dom haha! Men nu måste jag slå ner datorn och packa ner mina saker och gå till bussen! Hoppas ni får en bra dag! <3
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!