Becoming who we actually are

Hey babes <3 
Tänkte skriva god morgon av ren vana men kom sedan på att klockan är nio på kvällen! Idag har jag varit hemma ensam för min bästa vän Dimitra och jag har bestämt oss för att ha lite egentid så hon drog hem till Aron. Har haft brist på sysselsättningar så har städat hela huset och bakat och bränt mat två gånger och fixat morgondagens lunch! Lyssnar massor på Green Day då Dimitra inte tycker om deras musik så jag kör album efter album nu! Ska snart ta mig tiden och skriva klart en nyhetsartikel som är ett litet projekt med 4 ämnen involverade, Medieproduktion, MSK, Engelska och Naturkunskap! Fick uppgiften i måndags och den ska in imorgon, inte nog med det är ju den rätt så stor så tar ju sin lilla tid att komma på allt man ska skriva om. Började idag och är nästan klar! 
 
Nu ska jag gå och hänga tvätt och plugga, vi hörs! 
 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!