Be fearless

Godmorgon ! 
Jag sitter just nu på dagens första lektion som är Samhälle, dricker min megasuperkonstiga smoothie som smakar alldeles för mycket havre, testade att ha i det och det blev helt ok men jag som är ovan tycker det smakar bajs. Vi diskuterar massor av konstiga grejer och ah.. Vid lunch blir det subway med grabbsen och sen resten av skoldagen. Efter skolan ska jag till friskis för att skaffa kort! ÄNTLIGEN! Nu ska jag ta tag i allt, ändra på allt och bara köra mitt eget race.
 
Nej men nu ska jag fortsätta hänga med på lektionen, sen får vi se! 
 
 
 
Bild från We Heart It
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!